Jeste li ikada razmišljali o tome šta čini temelj luksuznog iskustva sa putovanja? Da li je to arhitektura hotela koja ostavlja bez daha svojim izgledom i funkcionalnošću? Ili primat ipak ima kvalitet usluge?
Sjajni vodiči koji prate interesovanja i potrebe? Sve lepote destinacije koje će u koferu uspomena možda nadomestiti eventualne nedostatke ostalih bitnih karika kongresnog putovanja?
Iskustva ili osećaji najbitniji su faktori iskustva gostiju, pokazuju istraživanja. Utisak koji se izdvoji po povratku, satkan od svega što je sastavni deo usluge.
Šta to znači za sve učesnike tog lanca? Svakako velike promene. Krajnji korisnik, klijent, putnik, nije više kao nekada na kraju tog lanca, već i na njegovom početku. Od njega, njegovih potreba, interesovanja se polazi kako bi krajnja destinacija bila- njegov najbolji utisak. I ujedno najbolja referenca.
Praksa da gost mora da se zadovolji unapred formiranom ponudom i da je ona uniformna za sve moraće da ode u zaborav, za agencije koje ne žele da budu zaboravljene.
Nove tehnologije menjaju zahteve i očekivanja gostiju
Jedan od najbitnijih aspekata tog doživljaja svakako su arhitektura i dizajn hotela. Uz uslov da je klijent prethodno imao prijatan let. To su detalji koji će u građenju krajnjeg utiska praviti značajnu razliku.
Međutim, online svet promenio je naše živote u svim segmentima, pa tako i u poslovnom. Mobilna telefonija posebno je uticala na to da gosti danas očekuju uslugu 24/7. Značenje reči “brzo” u kongresnom turizmu drastično su promenile i društvene mreže.
Sledstveno tome, ono što takođe privlači i zadržava gosta je i takva primena tehnologije koja će im pružiti udobnost i praktičnost. Tehnologija menja i načine poslovanja pa čak 78% onih koji putuju poslovno svoj smartphone koriste za planiranje tog puta i obaveza koje ga prate.
Uz bezmalo dva miliona pametnih telefona na svetu ni malo ne čudi što ih čak 76% gostiju smatra vrlo važnima, a njih 35% koristi ga više tada nego kod kuće. Vlastite aplikacije hotela, kongresa i agencije stoga će dati značajnu prednost pri izboru. I obezbediće sigurnu poziciju u građenju pozitivnog utiska.
Korak dalje u brizi o klijentu
Za luksuzni doživljaj gosta najbitnija je personalizacija. Detalji, posebna pažnja za svakoga od njih, brza reakcija na probleme, pozitivna iznenađenja. Sve to ponovo u prvi plan, ispred tehnologije, stavlja ljude, dobar tim koji stoji iza svega i osigurava pravi doživljaj gosta u svakom trenutku.
Ljubaznost zaposlenih, dobro razvijena mreža pratećeg osoblja agencije koje klijenta čeka na destinaciji, pa i na samom kongresu, staloženost, dobra informisanost, pravovremeno predviđanje svih njihovih potreba, jer je na poslovnom putovanju vreme posebno dragoceno. To su sve detalji koji se navode kao ključni za građenje krajnjeg utiska.
Korak dalje u brizi o klijentu danas znači biti korak bliže njemu.
Mi ne pratimo trendove, mi ih dizajniramo
Organizovanje takvih, individualizovanih poslovnih putovanja, veliki je izazov i ne može da ga iznese svako. Zato nije ni malo jednostavno kome ćete ukazati poverenje. U svoj doživljaj svaki klijent udenuće mnoštvo nekome nebitnih detalja. Posebno kada je reč o kongresnom putovanju u kojem su visoki zahtevi i očekivanja, a na raspolaganju je mnogo manje vremena od onog koje izdvojite za odmor.
Šta je najvažnije za vrhunsko iskustvo putovanja? Svako od vas će tu listu složiti prema svojim iskustvima i prioritetima. I svaka će biti drugačija. Mi je dizajniramo prema vama. Prema vašim potrebama, interesovanjima. Prema vašem doživljaju. Za nas, to je najvažniji fokus. Utisak koji ćete imati posle putovanja.
Kako unapred znamo da ćete poneti odlične utiske?
Znamo, jer svaki datalj zajedno dizajniramo, sa vama. Šta želite, a šta ne želite. Klijenti sve više traže individualan pristup. Povezano iskustvo bogato informacijama koje teku ritmom koji njima odgovara. Naši klijenti to odavno dobijaju. Vi to odavno zaslužujete.